Pytania i odpowiedzi
Strona główna » Pytania i odpowiedzi
Jak stosować krem na trądzik Sevolium?
Sevolium to krem na trądzik do codziennej pielęgnacji. Należy aplikować go rano i wieczorem na wcześniej oczyszczoną skórę. Sevolium nadaje się także do stosowania pod makijaż.
Czy Sevolium zawiera takie chemiczne składniki, jak parabeny, silikony, SLSy, PEGi?
Nie zawiera.
Czy Sevolium może powodować alergie? Jakie kompozycje zapachowe są w nim zastosowane?
Sevolium zawiera naturalne substancje zapachowe i bazuje na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego. Należy jednak pamiętać, że nawet takie komponenty mogą powodować uczulenie. Alergikom zalecamy konsultację z alergologiem.
Czy Sevolium jest wegańskie i naturalne?
Sevolium to wegański kosmetyk, bazujący na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego.
Czy Sevolium mogą stosować osoby z wrażliwą skórą oraz AZS?
Krem Sevolium bazuje na naturalnych składnikach, ale osobom z bardzo wrażliwą skórą oraz AZS zalecamy konsultację z dermatologiem.
Czy Sevolium można stosować w czasie ciąży oraz karmienia piersią?
Kobietom w ciąży oraz w okresie karmienia piersią zalecamy konsultacje z lekarzem prowadzącym ciążę.
Czy Sevolium jest testowane na zwierzętach?
Nie, Sevolium nigdy nie było i nie jest testowane na zwierzętach.
Czy Sevolium trzeba przechowywać w lodówce?
Nie ma konieczności przechowywania Sevolium w lodówce. Należy je trzymać w temperaturze pokojowej i z dala od źródeł światła.
Czy jesteśmy producentem Sevolium?
Tak, jesteśmy producentem kremu na trądzik Sevolium.
Czy zamówienia można odbierać osobiście?
Nie, prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
Czy zamówienia można składać telefonicznie?
Tak, Sevolium można zamawiać przez telefon. W takim przypadku zamówienie jest wysyłane za pobraniem (na terenie Polski). Paczki zagraniczne wysyłamy po przedpłacie.
Jakie są dostępne opcje wysyłki?
Paczki dostarczamy, na obszarze Polski, za pośrednictwem filmy kurierskiej DPD lub paczkomatów.
Czy mogę zamówić paczkę za granicę?
Tak, paczki zagraniczne wysyłamy poprzez firmę DPD. Zainteresowanych prosimy podczas składania zamówienia o zaznaczenie odpowiedniego kraju lub o kontakt e-mailowy na adres: [email protected]
Jakie są metody płatności?
Płatności można dokonywać:
- przy odbiorze (na terenie Polski),
- przedpłatą: za pośrednictwem PayU, PayPal lub przelewu tradycyjnego.
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
Rachunek bankowy:
14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
Dla osób płacących z konta zagranicznego:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP
Jaki jest przybliżony czas dostawy?
Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu wpłaty, a w przypadku płatności przy odbiorze – po złożeniu zamówienia. Czas dostawy to około 2 dni, a w przypadku przesyłek zagranicznych 7 dni. Okres ten zależy od kraju docelowego.
Współpracujące z nami firmy dokładają wszelkich starań, aby czas dostawy był jak najkrótszy, ale w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń (np. nagłe zmiany pogody, ruch na drodze) może dojść do opóźnienia. Prosimy wziąć pod uwagę możliwość wydłużenia czasu dostawy w okresie świątecznym, co wynika z dużego obłożenia pracy kurierów.
Czy istnieje możliwość zmiany lub anulowania zamówienia?
Tak, jeżeli zamówienie nie ma statusu zrealizowane, można je zmienić lub anulować. W takim przypadku prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem: +48 576 142 509.
Czy mogę otrzymać próbkę Sevolium?
Niestety nie posiadamy próbek kremu Sevolium.